Varaosia tilattaessa täytäthän ostoskorin huomautuskenttään auton rekisterinumeron niin voimme tarkistaa osien yhteensopivuuden ennen lähetystä (autot vm. 2000 alkaen).  Rekisterinumeron kanssa tilatuilla osilla on ilmainen palautusoikeus mikäli osassa on jotakin vikaa tai osa on vääränlainen.  

Takuuehdot

Kaikilla varaosillamme on 12 kuukauden tai 15 000km takuu materiaali- ja valmistusvirheiden suhteen. (riippuen siitä kumpi täyttyy ensin) Takuuaikana tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen. Takuuaika lasketaan alkuperäisestä ostopäivästä, eikä se ala uudelleen takuuvaihdon yhteydessä. Korvauksen piiriin kuuluu ainoastaan ostetun tuotteen hinta ja toimituskulut. PP Market Oy ei korvaa muita mahdollisia kuluja.

Varaosien, tarvikkeiden ja lisävarusteiden asennuksessa tulee noudattaa tuotteen valmistajan asennus - ja käyttöohjeita. Mahdollisessa takuupalautuksessa tulee olla mukana ostokuitti sekä osan asennuksesta täytyy olla ammattilaisen tai korjaamon lausunto. PP Market Oy ei korvaa väärin asennettuja tuotteita.

Takuutapaukset hoidetaan sähköpostitse varaosat@ppmarket.fi tai whatsappin kautta viestitse. Liitäthän takuu/reklamaatio yhteydenottoon selvityksen mitä on tapahtunut ja lisädokumentiksi myös laittaa valokuvia liitteeksi mahdollisesta vauriosta, tai vikakoodista jne. 

Takuu ei korvaa vikoja, jotka ovat syntyneet:

  • virheellisestä asennuksesta
  • asennuksessa käytetyistä työkaluista tai niiden puutteista
  • puutteellisesta huollosta
  • asennetusta lisälaitteesta tai ohjelmasta
  • auton teknisiin ominaisuuksiin tehdyistä muutoksista
  • huolimattomasta tai virheellisestä käytöstä, hoidosta tai säilytyksestä
  • auton valmistajan ohjeiden vastaisesta käytöstä tai kuljetuksesta-
  • kilpailukäytöstä
  • auton käytöstä yleisten teiden ulkopuolella
  • karstoittumisesta, ruostumisesta, syöpymisestä tai liasta
  • muista ulkopuolisista tekijöistä.


Palauttaminen


Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusilmoitus tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä sähköpostiin varaosat@ppmarket.fi, jolloin saatte Matkahuollon palautustunnuksen ja lisäohjeita sähköpostitse.

Ilmaisen palautuksen ehdot

Palautuslähetys on ilmainen, jos tuote on esimerkiksi vääränlainen, viallinen tai jostain syystä epäkelpoinen. Mikäli tuote/tuotteet palautetaan ilman syytä, silloin veloitetaan palautussummasta lähetyskulut (minimissään 10€). Suuret ja painavat tuotteet tulee palauttaa asiakkaan omalla kustannuksella ( esimerkiksi akut ja yli 1 metrin pituiset erilliskäsiteltävät tuotteet)
Rekisteritunnus on oltava tilausvaiheessa syötetty ostoskorissa erikseen pyydetyssä kohdassa, jotta voidaan minimoida väärien osien lähetys. Tarkistamme siis tilaamanne osien sopivuudet alkuperäisluettelosta alustanumerolla. Ilman rekisteritunnusta tehdyt tilaukset eivät ole oikeutettuja ilmaiseen palautusrahtiin, vaan asiakas maksaa palautuksen itse Mikkeliin.

Palautusohjeet

1. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse/whatsapp-viestillä.
2. Täytä palautuslomake tämän sivun alaosasta joko sähköpostitse tai tulostettuna paketin mukaan.
3. Pakkaa tuotteet alkuperäisiin pakkauksiin. Pakkausten tulee olla myyntikuntoisia ja käyttämättömiä. Älä teippaa alkuperäistä osalaatikkoa, vaan pakkaa tuote nätisti kelmuun, muoviin tai pahviin.
4. Kirjoita pakettiin omat tiedot ja yllä mainitut palautusosoitteen tiedot + palautustunnus.
Mikäli olet oikeutettu ilmaiseen palautukseen, niin palautuskoodi Matkahuollolla on 9540137. Mikäli et ole, niin maksat toimituskulun itse meille Mikkelin Matkahuoltoon.

Palautusosoite
 

PP Market Oy
Pankkotie 7
50120 Mikkeli
p. 0401690071
Mikkelin Matkahuolto mannerheimintie tai Posti ( Sale Tusku ) 
HUOM ! Palautuslaatikossa oltava mukana palautuslomake. Mikäli et pysty tulostamaan lomaketta toimita se täytettynä sähköpostiimme. Lomake löytyy tämän sivun alaosasta.

Reklamaatio


Reklamaatiotapauksissa olethan aina yhteydessä ensin sähköpostitse: varaosat@ppmarket.fi / tai whatsappilla. Liitäthän yhteydenottoon selvityksen mitä on tapahtunut ja lisädokumentiksi myös laittaa valokuvia liitteeksi mahdollisesta vauriosta, tai vikakoodista jne.
HUOM ! Reklamaatiotapauksissa on erittäin tärkeää, että Reklamaatiolomake on täytettynä mukana paketissa. Tämä nopeuttaa reklamaation käsittelyä.